Freitag, 10. März 2017

Congratulations " Paint Party "

My contribution to


Little monsters 
've discovered.
On the white room wall with structure plaster
There I always sit at the dining table and each time I discover new figures :-)
Of course, this is only with some imagination,
My dear husband shakes only his head ;-))

Kleine Monster
habe ich entdeckt.
Und zwar auf der weißen Zimmerwand mit Struktur-Putz
Dort sitze ich immer am Esstisch und jedesmal entdecke ich neue Figuren :-)
Natürlich geht das nur mit etwas Fantasie,
mein Lieber Gatte schüttelt da nur den Kopf ;-))

A page of my Art-Journal



Duck- Rabbit
When I made a section of it,
It is noticeable to me that a completely different figure came to the fore when turning,
, Once hare, once duck
Ein Enten-Hase
Als ich einen Ausschnitt von ihm gemacht habe,
ist mir aufgefallen, dass beim drehen eine ganz andere Figur noch zum Vorschein kam,
, einmal Hase, einmal Ente 

Kommentare:

  1. Die Monster sind großartig! Happy PPF, Valerie

    AntwortenLöschen
  2. hihi super die Monsterei ach herrlich deine Fantasie!
    ich liebe es!
    Schönes Wochenende wünsche ich dir!
    Liueben Gruss Elke

    AntwortenLöschen
  3. What fun! It's true, sometimes you stare at something that you see everyday and there are pictures hidden there!

    AntwortenLöschen
  4. I love seeing monsters and other things in clouds and wood and on plastered walls and so much more. I am a dreamer and I love your art...the bad and the good that you see and shared here with us!!!
    Happy PPF!!!

    AntwortenLöschen
  5. What a lovely birthday greeting for PPF! Your animals are wonderful.

    AntwortenLöschen
  6. Hello Jutta, your celebratory PPF card is beautiful! I love your monsters as well - it's fun creating isn't it! Happy PPF :D)

    AntwortenLöschen
  7. Fun celebratory piece and sweet monsters!

    Hugs Giggles

    AntwortenLöschen
  8. Das ist toll, wieviele Monster du da entdeckt hast, alle aus dem Film "The good, the bad ..."! Ein Lieblingsfilm von mir wegen der einmaligen Filmmusik von Morricone. Genial der Enten-Hase ... ach, es ist so schön, die Fantasie spielen zu lassen, gell? Lass den Mann nur schütteln mit dem Kopf, er weiß nicht, was ihm entgeht :)
    Liebe Grüße, Rike

    AntwortenLöschen
  9. Love the birthday tribute, and what fun animal drawings! Happy PPF!

    AntwortenLöschen
  10. These are great little monsters, fun and delightful.

    AntwortenLöschen
  11. Love that duck bunny! Seeing patterns and figures on the wall is a great way to stir imagination.

    AntwortenLöschen